BELEDİYE PERSONELİMİZE İŞ SAĞLIĞI EĞİTİMİ VERİLDİ 03 Haziran 2026, 09:37
Bismil Belediyesinde güncel mevzuat değişiklikleri kapsamında İSG eğitimi düzenlendi.
Belediyemiz bünyesinde bulunan personele yönelik, çalışanların iş sağlığı ve güvenliği farkındalığını artırmak amacıyla kapsamlı bir eğitim faaliyeti gerçekleştirildi. Tüm birimlerin katılımıyla düzenlenen eğitimde, personelimize 02.04.2026 tarihinde yayımlanan güncel mevzuat değişiklikleri anlatıldı.
İş Güvenliği Uzmanları Meltem Işık Özturan ve Burcu Oral tarafından verilen eğitimlerde; ilk yardım müdahaleleri, iş sağlığı ve güvenliği (İSG) saha uygulamaları, kişisel koruyucu donanım (KKD) kullanımı ve güncel yasal düzenlemeler hakkında personele detaylı bilgilendirmeler yapıldı.
Belediyemiz çalışanlarının güvenliğini ve sağlığını en üst düzeyde tutmayı hedefleyen bu tür eğitim faaliyetleri, değişen mevzuat ve ihtiyaçlar doğrultusunda periyodik olarak devam edecektir.
DIĞER HABERLER
-
DİSKİ BİSMİL ŞUBESİ YENİ BİR KANALİZASYON HATTI İNŞA ETTİ
16 Haziran 2026, 09:01 -
BİSMİL BELEDİYESİ HALK EKMEK HİZMETİNE BAŞLIYOR
15 Haziran 2026, 14:17 -
DİCLE VE İSMAİL BEŞİKÇİ CADDELERİNDE ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
15 Haziran 2026, 11:00 -
ÇOCUK TARIM ALANIMIZDA İLK FİDELER TOPRAKLA BULUŞTU
12 Haziran 2026, 14:56 -
DİSKİ, BİSMİL KOOPERATİF MAHALLESİ'NE 10 BİN METRELİK KANALİZASYON ŞEBEKESİ DÖŞÜYOR
12 Haziran 2026, 10:36 -
BELEDİYEMİZ KİLİTLİ PARKE TAŞI VE YOL ONARIM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR
09 Haziran 2026, 09:09 -
PARKLARDA AYDINLATMA ÇALIŞMALARI
08 Haziran 2026, 13:47 -
SANAYİ MAHALLESİ YÜRÜYÜŞ YOLU YAPIM ÇALIŞMALARINDA İKİNCİ ETAP SÜRÜYOR
08 Haziran 2026, 10:29 -
BİSMİL’DE TEHLİKE ARZ EDEN METRUK YAPILARIN YIKIMI GERÇEKLEŞTİRİLİYOR
04 Haziran 2026, 14:52 -
ALO 188 MEZARLIK HİZMETLERİ HATTI AKTİF HALE GELDİ
04 Haziran 2026, 09:58







