BELEDİYEMİZ’DEN BAYRAM SONRASI TEMİZLİK SEFERBERLİĞİ 02 Haziran 2026, 11:44
Kurban Bayramı’nın sona ermesiyle birlikte Bismil Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, ilçe genelinde kapsamlı temizlik çalışması başlattı.
Kurban Bayramı sonrası oluşabilecek çevre kirliliğinin önüne geçmek amacıyla Bismil Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde yoğun bir temizlik seferberliği başlattı. Bayram süresince yurttaşların özellikle yoğun olarak kullandığı alanlarda gerçekleştirilen çalışmalarla ilçe merkezi ve diğer alanlar detaylı şekilde temizlendi.
Belediyemiz Temizlik İşleri Müdürlüğü yetkilileri, ilçe genelinde temizlik çalışmalarının aralıksız devam edeceğini belirterek; yurttaşların özellikle ortak kullanım alanlarında çevre temizliği konusunda daha duyarlı olmalarını istedi.
DIĞER HABERLER
-
DİSKİ BİSMİL ŞUBESİ YENİ BİR KANALİZASYON HATTI İNŞA ETTİ
16 Haziran 2026, 09:01 -
BİSMİL BELEDİYESİ HALK EKMEK HİZMETİNE BAŞLIYOR
15 Haziran 2026, 14:17 -
DİCLE VE İSMAİL BEŞİKÇİ CADDELERİNDE ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
15 Haziran 2026, 11:00 -
ÇOCUK TARIM ALANIMIZDA İLK FİDELER TOPRAKLA BULUŞTU
12 Haziran 2026, 14:56 -
DİSKİ, BİSMİL KOOPERATİF MAHALLESİ'NE 10 BİN METRELİK KANALİZASYON ŞEBEKESİ DÖŞÜYOR
12 Haziran 2026, 10:36 -
BELEDİYEMİZ KİLİTLİ PARKE TAŞI VE YOL ONARIM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR
09 Haziran 2026, 09:09 -
PARKLARDA AYDINLATMA ÇALIŞMALARI
08 Haziran 2026, 13:47 -
SANAYİ MAHALLESİ YÜRÜYÜŞ YOLU YAPIM ÇALIŞMALARINDA İKİNCİ ETAP SÜRÜYOR
08 Haziran 2026, 10:29 -
BİSMİL’DE TEHLİKE ARZ EDEN METRUK YAPILARIN YIKIMI GERÇEKLEŞTİRİLİYOR
04 Haziran 2026, 14:52 -
ALO 188 MEZARLIK HİZMETLERİ HATTI AKTİF HALE GELDİ
04 Haziran 2026, 09:58










